Thursday, August 9, 2012

lum tidur2

Masih x tidur lg roommate aku skang .adui .aku pun baru jak abis hadam kopi ,so x berapa mengantuk .ok, tinggal 3 hari lg kuliah and CUTI~~~ raya sua ...aha .x sabar nak cuti, nak tenangkan otak dr assignment yg bertimbun and segala mcm . adui~ 
Tahun nie tahun yg byk bw perubahan dlm hidup aku tau .x mcm tahun 2011, terlalu byk memori sad yg aku lalui . this year, insyaAllah, lebih byk memori indah . he . I meet someone that I truly loved, Mohd Suhairi .
Family dia nie jak yg aku lum berapa nak rapat .nda tau napa, coz family dia besar, so harus jumpa and menambat hati kakak2,abang2 and parent dia lg .wah~ 12 orang ok? .kami 6 orang jak .aha .2x ganda besar dr keluarga aku .wuhuu~
Talk about tunang, urm, aku mau pas abis study,baru lah tunang but law family aku dah cadangkan tuk tunang and family dia pun dah setuju, aku ikut saja . but, aku tetap masih nak tunang pas abis study . 2014 .. ouh ok , 2 more years .aha . InsyaAllah ,aku dan dia bakal di satukan . 
So, plan tem raya ,cuma lah enjoy2,berjalan2, dan habiskan duit yg tgl berapa keping jak di bank .adui ~ but, don't worry,be happy .betul bilang c dia, duit boleh cari bha ... nah~ 
Bersama dia nie, aku belajar tuk tidak terbawa2 ngan perasaan . contohnya, law aku merajuk, dia memagnakan pujuk sepujuk2nya ,sampai aku rasa ok .so,aku pun x dpt nak merajuk for the whole day . coz aku kesian ngan dia yg malar reload foon dia sekadar nak pujuk aku . syukur jumpa boy yg humble .. ngee~ yg penting, jan dikasih lama2 tue perasaan and owez berterus terang . kekadang aku ada jua tipu2 dia coz aku xmau dia risau ,haha ~ selalunya aku tipu dia law aku jalan kaki naik g hostel coz aku byk kali sakit gegara jalan kaki naik g hostel . he~ sorry
Even though kami baru kapel beberapa bulan ,tp kami rasa mcm kami dah kenal bertahun lamanya . dah kenal hati budi , perangai masing2 .semua tue x lah ,tp sedang dlm proses mengenali diri masing2 dgn lebih lanjut .hoho~ ok lah ,yg penting, aku bersyukur sgt coz aku jumpa dia . he's the best gift for my 19th birthday nnt . =3

-tamat-

No comments:

Post a Comment