Saturday, March 6, 2010

My First Topic

well,nie first blog aku..topic: What love mean to you??


okey,4 me,love tue something yg akn ubah iDup kta..ada Love yg wat kta bahagia,ada jua x..
urm,dunia nie tetap gak berputar even kta pth ati ka apa ka..kan??..hehe.okey,cOntoh Love 1:mencintai tapi x dpt respon yg kta hrpkan..
-well,aku pnah gak gni..aiseh..tp,apa kan daya.bak kata org,'cinta x leh di paksa'.bg aku,cinta tue Leh di pupuk..mngkn kta agp dia lah nun cinta kta,x da uda ruang tuk org Len..mmg arh,tp as bettersweet memory 4 us..jd cam crita tem kta boring atau jd topik tem ma kwn2..
2:cinta mati..
-wah,nie bahaya..ada jua org sgp mati dmi cinta..Law mati coz cinta kat pencipta,tue syurga namanya..tp Law sal manusia,ish2..cian..kenapa??apa sbb dorg bunuh diri dmi cinta??mngkn pts cinta..mmg skit lalui ari2 tanpa adanya si dia namun,sepa kta nak cabut nyawa sendiri kan??
3:cinta sejati dtg awal..
-ha,nie aku hampir mau alami..tp,tgk arh Law dia nie jodoh aku..ahaha..besa arh remaja skang,nak cinta monyet jap..ada gak org percaya,cinta sejati dtg tem 20-an g tue..weLL,tue keja tuhan..mngkn,jodoh kta ada d dpn mata selama nie kan??hehe..
okey arh..sampai cni jak..bg komen arhh
TAMMAT

No comments:

Post a Comment