Thursday, September 27, 2012

Kelemasan ..

muka kepenatannya pun.. --. .--
Ketiduran semalam nya lambat pun . aduhai sedihnya ~ oleh sbb xda orang kat bilik aku,so aku pun menumpang d bilik kwn aku . kena suruh oleh c abang. So,aku pun turun lah ke bilik kawan aku tue ..
Aku baru jak nak layan mengantuk kepala aku nie, dorang dang tgk movie kat lappy, cerita FD .. aduhai . mana ngan sound effect dorang lagi . 'eii,gelinya aku tgk .eii, kin takut' .. aku pun terikut2 jua emosi ..huhu

 Dekat jam 2 pagi dah, masih lg dorang tgk movie . kali nie, Lawak Ker Derr .. aduhai ,camna nak focus tido law sora Jozan berkumandang . aku yg x tgk pun, ketawa dlm selimut . haha ! setelah itu, dkat jam 3 pagi, baru lah dorang tutup lampu . itu pun buka balik ,kawan aku takut nak tutup lampu . So, setelah dpt lelapkan mata sekejap , aku rasa something .. spooky ~ Aku dgr sora mengilai yg sgt kuat dlm kotak pikiran aku smpai telinga aku sakit . huhu ~ 

 Aku tunggu jam 5 pagi, baru aku naik bilik aku kat tngkt 5 , masih mamai2 lagi . boleh2nya aku tersadung kat tangga di awal pagi . aduhai malangnya . T__T awal pagi dah dpt kecederaan . aku kuatkan semangat mendaki anak2 tangga yg aku rasa makin bertambah tue .. aik? . semput nafas smpai kat bilik . x dpt jua sambung tidur ,apa lagi, main game kat FB . so, aku kelaparan, kesejukan, and pic nie aku baru ambik td .. kain aku masih lg dlm baldi, dang rendam .

  Good morning mata panda ~~ haha . beauty is me ... teeeett !!

No comments:

Post a Comment