Saturday, January 22, 2011

Today Drama


today drama di tempat kerja..memang banyak tul pelanggan law hari sabtu tau..tadi hampir g ibrahim bergaduh ma cust wa..huhu.then,jumpa cikgu Amit g..haha..


Aku pun tak tahu apa mahu post but tulis jak lah kan?haha..Camna wa nie mau post novel yang aku buat?..ada gak ka yang membaca nie?haha.biarlah..skang kan,pas aku bergelar SINGLE,aku rasa kosong and memang bebas lah tapi macam layang2 yang terputus tali..bebas tapi tiada arah..Law rindu tue datang,aku tak tahu rindu tue pada siapa..tapi,aku cuba tuk simpan jauh tue perasaan..haha..


Apa pun,aku harap,aku akan dapat lelaki yang aku idamkan.ya.memang betul yang semua manusia tak sempurna,but apa yang aku mah tue tak lah berat sangat wa..gini lelaki yang aku mahu..haha.Asyraff Muslim..I admire him coz he's tall,pakai cermin mata g..haha.Bukan coz kisah lalu,but aku memang dah lama suka type of guy like him..

No comments:

Post a Comment