Saturday, April 2, 2011

Antara Kamu dan Dia ..

Well,di lemma remaja ..cinta .cinta ka tue?urm,x pasti lah ..cinta tue bg aku,lambat dtg n hadir ngan insan yg di utuskan oleh Allah .skang,di lemma antara kamu dan dia .kamu tue siapa?dia tue siapa??..mereka lah 2 insan yg pernah ketuk pintu hati aku ..satu orang tue,aku anggap sebagai Afgan and 1 org tue aku anggap sebagai Coklat ..

Ya,aku pernah sygi mereka but masa tue mengajar aku yg cinta tue belum dtg lg kat aku .aku x dpt memilih,but yg aku harap,agar mereka dpt menerima apa jua keputusan aku ..huhu..

fine,malas nak cakap sal my own life .tukar topik lak ..apa ek??>>
x tau ..haha .nak keep on writing my novel lah ..but,i can see that actually,noone reading my story ..huhu .its okey as long i still writing ..he(^_^)v

No comments:

Post a Comment