Saturday, March 26, 2011

Get together

hem ..lama x update blog ..sorry lah,waktu hari kata nak cita sal lady gaga .x jadi lah ..nak kongsi 1 citer lucu and pelik .aku nie ..macam cermin .apa aku wat kat orang,akan jadi balik kat aku ..contohnya,aku break kan someone,then someone else break kan aku lak .haha .lucu kan??..aku takut sgt,lelama jadi macam dia ..kejap kata nak bersama,kejap x .but,aku macam mula ngerti napa dia wat gitu .but,aku cuba tuk x jadi macam dia .aku nak ubah .aku xkan janjikan mana2 lelaki yg dorang tue akan jadi suami.sepa2 pun layak but perlu penuhi syarat .aku x pasti sepa,but Allah dah menentukan sepa jodoh aku .yg pasti,aku doakan saja,dia yg terbaik tuk aku ..

malas nak menaip panjang2 nie ..penat kerja ..huhu .k lah,chauw ..bg komen k?he

No comments:

Post a Comment