Wednesday, October 17, 2012

Last day di hostel ..

Ok .. esok adalah hari terahkir aku akan berada d hostel , lepak2 ma my lovely roommates . he .
Oleh krn aku yg duluan MERDEKA dr diorang semua, so aku dah BEBAS ~ BEBAS ~ BEBAS ~ hoho .
(^--^)v Alhamdulillah, aku dpt jawab dgn tenang semua subjects cuma ada 1 mistake yg saaanngat careless . adui ~
 ada 1 soalan QMT tue, suppose jwpan tuk soalan tue must less than 1 like 0.875 ka, or what so ever ~ kira punya kira, still jua dpt jwpn beratus2 . aik ? dah lah x cukup masa even paper tue 3 jam , coz soalan2 yg lain lum tersentuh .. so, aku pasrah . relakan 4 markah tue pergi ~ huhu .

Didorong sifat tak puas hati, balik jak rumah ,aku buka balik question paper td. Re-calculate .. akhirnya , aku tau dah kesilapan aku . suppose 35878.8 tp aku x nmpak ada TITIK PERPULUHAN  tue kat calculator tem exam !!!!
 What the heck ! @3!#$%%^$@@ !! huhu ~ simple mistake right ? dan aku pun blurr .. merenung titik perpuluhan tue selama yg boleh . dan menyesali .. huhu .
 Lari tajuk sua . he .ok , tomorrow aku akan check -out dah dr hostel . dgn rasmi nya, tamat lah sem 3 aku . cepatnya masa berlalu . bulan 12 , aku start dah sem 4 .start sua subjects yg KICK !! smpai 4 jam kredit ok ?
 Sudah lah aku nie sgt x suka membaca dan menghafal , apa lg memahami ayat2 yg perghh ! suddenly senior aku ckp , 'uih, nanti sem depan, semua teori , ada mengira pun 40 % dr 1 subject jak .'
 Nah, sedapnya telinga aku mendengar .huhu ~ harus prepare nie sem depan .(kalau TERprepare lah) .
 Btw, I'm gonna miss all my roommates . dorang lah roommates yg paling ngam lah 

No comments:

Post a Comment