Sunday, December 9, 2012

semester 4 !

Alhamdulillah .. akhirnya dah tiba semester 4 . another 1 and a half years lagi . he .Sem lepas, akhirnya aku merasa jua Dean List . wuhuu~ terharunya bila tgk pointer 3.65 . ehe . So, bulan nie, byk peristiwa penting yg disambut dlm kalendar hidup aku . 5/12 tue, genap 6 bulan aku ngan si Dia . he . Well, kami celebrate ngan salah paham .huhu . coz si Dia ambik lambat sgt , smpai terlewat g kelas .
Its ok .  he . He is my best present ever ~ 2012 nie tahun yg byk bw kegembiraan dlm hidup aku . tahun 2011 lah yg paling sandi aku rasa . huhu . byk peristiwa yg x berapa best tp mendewasakan aku seinci lg tuk hadapi hari2 mendatang . seh ~ 

Aku bersyukur sgt coz aku dpt dia, dpt family yg sporting sgt ngan relationship kami. Both parent kami pun mcm on jak . haha . suppose bulan nie kami tunang tp aku minta pas aku habis diploma nie lah . x lama lagi pun . he .

Ada jua lah shocking news pasal family dia nie . huhu . Sgt2 terkejut smpai nangis2 nie minta pikirkan balik hubungan kami . adui ~ bodohnya si seken  nie . But, akhirnya, aku perasan jua, shocking news tue x merubah dia sedikit pun . maybe, sikit jak lah kot . hoho ~

Apapun, welcome semester 4 !!!

No comments:

Post a Comment