Wednesday, January 16, 2013

My 2012 Review ..

Assalamualaikum .. aha . Dah nak sebulan dah masuk tahun baru, tahun 2013 . Alhamdulillah, masih lagi dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki . Nak cerita lah ciket sal 2012 . Tahun lepas adalah tahun yg paling best setakat nie . Byk benda yg baik terjadi dlm tahun tue .
1. Aku dpt roommate yg baik sgt .
2. Aku dpt jumpa seseorang yg aku pilih jadi bakal husband . he
3. Aku dpt lesen P !!
4. Aku dpt Dean List .
So, overall nya, aku sgt bertuah tahun lepas . Well, mungkin sebab tahun sebelumnya, terlalu byk dugaan tuk remaja yg baru nak masuk 18 tahun time tue .huhu . But, I've never give up . coz law nak give up pun, dunia tetap akan berputar kan ? nak tidur sepanjang setahun tue pun x leh coz tetap akan bangun jua . NO CHOICE but to live .

Apapun, wanna wish all , selamat tahun baru !! he

No comments:

Post a Comment