Thursday, February 3, 2011

My life at high School

woo..law sal kehidupan di high skul,memang panjang lebar lah aku menaip nie..haha.
first time nampak SMK Kolombong,takut sgt..well,budak2 lagi wa time tue kan??he.and,skul kami memang besar lah di mata aku..macam x pernah2 aku nampak sekolah gitu besar dalam hidup aku..Ok,aku akan cita sal kekawan luk..
->friends..
masa form 1,aku masuk kelas 1 saga..banyak kawan aku dapat sana..and,bergaul pun cepat ma dorang..then,dalam bulan 6 gitu,aku pindah g kelas pandai lah nun,KRK 1..wuahaha!!!..sana,aku jumpa fara,pie,eka and ikram..dorang 1 kelas ma aku time sekolah rendah..aku duduk sebelah...urm,lupa.berada di kelas yg pandai,aku mula berkawan rapat..tegur2 gitu...then,berkawan rapat ma fara,umi,ummul,shikin,erna,finaz and debby..
they treat me soo nice..lurve u girlz!!.
Masuk sekolah menengah nie memang byk benda baru yang aku lalui..lagi2 sal boys.aku pernah suka 2 org budak lelaki masa form 1 and 2..but,tahu yg x akan pernah mungkin ada budak lelaki yg akan suka girl cam aku..start dari tue,aku dah tekad x suka sepa..masa form 3,baru lah aku mula tahu sal kapel2 nie..n,aku x minat ma sepa2 pun tem tue..lurve??
muahaha!!..x pernah aku cuba wujudkan dlm atie nie..
urm,masa form 3,hanya zura n hani jak ada bf..aku,memey,fara,db,termma SINGLE..haha!!
ok lah,time form 3,klaz kami akan bergabung ma klaz len time PAFA..ada satu guy nie.urm,camna nak cakap ek??.law aku lalu klaz dia,dia akan tegur and owez make me smile.but,aku tak pernah terpikir apa2pun..law time PAFA,aku owez duk belakang coz dorang genk2 aku nie bising..hehey.
so,selalu gak dekat ma dia..tegur2 dia but x pernah terpikir apa2pun..betul joo..
pernah sekali,aku bertembung ma dia di bus skul aku..ngam2 dia dang beli aiskrim uncle lah..aku g tegur..'hey,belanja'..senyum2 nun.aku main2 jak wa tue..dia belikan jua..hoho.milo punya perisa..he.


Last day pas abis pmr,dia lepak di klaz kami..then,silapan aku..dia minta number fon,aku g cakap lah..'law aku bagi,bukan gak ko contact tue'..aku ingat g fon nya yg itam putih g..haha.aku tetap bagi jua..x da niat pun masa tue..




So,tem cuti form 3,aku kerja ma umi..then,aku punya number tue hilang jadi aku g lah contact dia..silap aku jua coz bagitahu number aku yg baru ma dia..hehey..dia pun mesej2,col2 sampailah dia minta aku pujuk anak buah dia..aku masihh x da perasaan lah masa tue..sampai lah umi cakap,'seken,dia suka ko tue'..aku x mau ambik serius kata2 umi tue coz aku x mau perasan wa..sepa lah suka perempuan jelek cam aku kan??hehe..



so,aku go on lah macam kawan besa..sampailah satu malam time nak balik dari kerja..before tue,dia macam dang marah aku wa..so aku mesej lah..'sorry lahh but aku x suka ada orang benci ma aku'..dia pun balas lah,'mau tahu sesuatu kah??'Ya Allah,pertama kali aku rasakan perasaan gitu..dalam pikiran aku,xmungkin lah wa dia suka aku..'apa dia?'aku tanya gitu..

Then he say,nak bw kapel..hehey..malas mau cita sal dia..yg pasti,x kekal lah kami.haha!!!..urm,tapi dang suka someone lah..haha
glitter-graphics.com.

Hope dia akan suka aku balik..haha!!..tunggu jak joo..

No comments:

Post a Comment