Thursday, February 3, 2011

What friends mean to Me??

Well,talk bout friends ha???..Nak cita lah tentang babak2 dlm hidup aku yg wat aku betul2 berubah..Time sekolah rendah dulu,aku tak pernah rasa ada kawan..itupun sorang jer..huhu
why??coz aku tak seperti dorang..kemas,cantik and mampu beli makanan kat kantin.Aku tinggal ma grandma so,law aku di buli kat skul,aku tak dapat nak gtau grandma coz aku tahu grandma pun tak dpt tolong.Jumpa parent pun tem cuti..So,law ada apa2 jadi kat sekolah,aku kena buli ka,aku pendam jak..Sampailah parent aku tahu yang aku kena buli di sana..then,aku pun pindah di SK Bukit Padang..and,semuanya berubah...im happy kat sana..di sana,aku leh tunjukkan yang aku nie pun leh wat yang terbaik..hoho.aku dapat kawan jua di sana,and dorang baik ma aku..thanx!!!
tem kena tukar masuk SMK,aku dapat masuk SMK Kolombong..but,aku masa tue x suka SMK Kolombong..huhu..i will continue sal kisah2 yang menarik tem aku di high school..

No comments:

Post a Comment