Wednesday, March 28, 2012

cutiii~

akhirnya ..habis lah sudah sem 2 ku .aha .tadi last paper, acc .aduyh .takbur dan over confident, sekali soalan kuar, hangkang kepala .x baca btl2 lg tue soalan .huhu .but,nak nyesal pun xda guna nya kan? .redha jak lah .. well,cuti 2 bulan nie ,op coz nak kerja .. nak beli buku asas menjahit .aha .coz law ikut kelas,mmg mkn masa and aku nda tau nak cari d mana . apa pun,selamat bercuti too bdk2 uitm ... 


Ada 1 boy d uitm nie .well, bukan jua orang baru,kenal jua lah tapi dah lama lah,childhood punya kawan .aha .well, I have crush on him. terSUKA bha .apa nda,lama nda jumpa,tetiba aik? cute jua .haha! :P but,ya ...sekadar suka jak lah .nda lah sampai terpikir nak gtau dia .harap dia suka aku balik? uik,sepa lah nda mau kena suka leh boy cute cam dia .but,pandai jua aku menilai muka ku sendiri .aha .nda berapa lawa tuk ada BF cam dia bha .best apa men tapuk2 perasaan .aha! .tp law dia dah ada gf, terpaksa lah cari satu subjek baru tuk disukai .. :(


Huh~ .. apa pun,Seunggi uppa, dah berhenti jadi mc Strong heart .bz ngan drama baru dia,and dgr2 dia nak debut d Japan, and mau masuk tentera .huhu~ gonna him so much .but hey, guess what? 2 Days and 1 Night main balik ngan ahli baru ok? ..c Joo Woon,pelakon Ojagyo Family~~ iihhii~ .cute lah dia .and ada satu kebenaran dlm hidup aku yg aku x leh terima .aku dah ukur tinggi aku tadi ngan pembaris jer .aku rupanya cuma 161 cm!!!! .tidak! aku pikir aku leh capai 165 cm sebelum aku berhenti meninggi .huhu~ T__T


Truth is painful .pergh! dah start cuti nie,sebelum ada panggilan kerja,aku just jadi amah di rumah .kasih bersih rumah tiap pagi,bila ahli rumah yg lain dah balik,kembali berhambur .aduyh .. To the guy i like, thanx coz make me realise I still have a chance to fall in love .takut? of coz ..takut tuk di sakiti lagi,di permainkan lagi,but aku sanggup tunggu law adam yg Allah janjikan itu,boleh wat aku bahagia samapai aku rasa guy Korea pun x leh ganti dia .ceh~ ada angan2 nun mau kawen ma Lee Seung gi, Seo Do Young or Joo Woon .haha! aduyh ..nie lah naluri pmpuan .Alhamdulillah ,aku normal law gitu .ahha!

No comments:

Post a Comment