Saturday, March 31, 2012

belajar driving ..ngee~

yeah~ thanx to my mum coz sudi sponsor yuran tuk lesen .aha ..mesti buat bagus2 nie .xleh gagal .t membayar lg,kena tiauw lagi law gagal .huhu ..law dah pandai drive,ehehe ..malar nie g pantai mlm2 ,kasih derma darah sama nyamuk .haha! .aduinah ,kakak lina lum sms lagi sal tue kerja tau samada aku dpt atau pun x .huhu .xkan lah aku mau membangas 2 bulan d rumah? adei ..t krem badan n otak nie law x wat apa2 2 bulan nie .

semlm macam naga sua aku menahan geram .adei .balik2 d ungkit sal kerja tue .law kerja jd pegawai nda apa,nie kerani saja .adei ..tp,aku dah wat keputusan,aku kerja jua law dah kena panggil .tinggalkan masa2 bahagia jd student sepenuh masa d uitm .aku bukan jua minat ngan course yang aku ambik sekarang . sejujurnya,aku pun nak berhenti dr terus ikut jln yg aku pilih skang .bukan salah jln yg aku pilih sekarang nie,cuma bukan jln yg aku mau .aku mau ikut kursus menjahit,pandai menjahit, wat jaket,buat dress,baju kurung,seluar .nak jd designer gitu lorh ..aha . law aku dpt kerja nie,maybe dlm 3 tahun aku kerja gitu,aku akan fokus tuk sambung bljar dlm bidang fesyen . menyesal? bukan jua tue satu perkara yg buruk kan? .ilmu itu dicari,peluang itu dicari .semuanya perlu dicari kecuali maut lah .adei ..

So,aku hargai lah masa2 nie bebas sebagai seorang pelajar UiTM .aha! .kejar kemewahan nie . :P 

No comments:

Post a Comment