Wednesday, March 21, 2012

its killing me =_=!

adei .. nie lah nie law malas sgt .aku benci MARKETING !! to many words ..errrhhh .. pusing kepala nie baca slide show yg selama nie aku x paham pun apa benda yg lecture aku berabis cuba nak smpaikan .. dlm kelas, cuma ingat,bila lah nak abis nie? .. T_T 


bukan apa,dah dilahirkan dgn fungsi otak yg lebih pd nombor kan .adei .law ayat2 nie, fakta2, sejarah2, tolonglah .aku rela ambik balik addmath form 4 and 5 .huhu ..well, baru jak baca blog c meiy2 . gosh,how much i miss her .and others .. seriously,aku merajuk jua coz x dpt jumpa dia .bukan apa,ada benda yg aku nak luahkan n ma bestie jak aku leh luahkan perkara nie .. tp,masing2 sibuk kan . apapun,aku tetap syg dorang .life goes on .people change, but not me and them ..gigit dorang nnt .haha! 


my situation now? happy? sad? .donno .i'm lost in my own world .day dreaming, bermimpi nak jd designer and jumpa jejaka idaman . lee seung gi and seo do yeong !! <3 <3 <3 ..adei ..tgl 5 hari lg,then rasmi lah aku start cuti sem 2 .aha .sem 3 nie aku perlu fokus and tabah .7 subject ok? .huhuhu~ .honestly, sem nie aku xtau lah law dpt kekalkan 3 pointer ke atas .kena rasuk jin malas kali nie .tem cuti nak kerja,dpt duit, nak ikut kursus .aha,dah jumpa buku yg sesuai tuk new talented (konon) designer nie .haha! .insyaAllah, law aku dah ada semnua basic menjahit,aku akan mula serius tuk lanjutkan study aku .rasa mc nak berhenti jak dr terus ambik diploma perbankan nie .


bukan minat juga .. minat lah ,tp thats not passion . entah lah labu, mana2 jak lah .just,get ready to face the future! ..yeahhh~~ .. 

No comments:

Post a Comment