Monday, July 30, 2012

Demam :(

Di mulakan lah cerita nya~ pd hari khamis yg lalu, aku tetiba demam yg panas lah sgt2 . adui~ badan aku kejap panas, kejap sejuk .semua nie start coz aku kempunan makan burger .huhu~ and, tem hari khamis tue ,time2 posa, aku membawa beg lappy ngan segala isinya , then buku2 yg aku tinggalkan lagi, aku bawa semua ,apa nda penat badan aku .

Aku g stay d library coz ada someone tue suru stay tuk wat perbincangan nun .sekali dia yg x dtg .. suddenly, aku mula rasa bahagian pinggang sampai kaki aku kebas yg teramat and sejuk sgt2 !! aku x mengigil and itu memburukkan lagi keadaan . Gigi aku mula ngilu , and aku ambik keputusan tuk balik awal dr kelas time tue ..

Dan, oleh sebab aku mau pitam, aku ambik keputusan bodoh tuk jalan kaki sorang2 ngan barang yg bergitu lah berat , g balik hostel . sampai hostel ,aku buang segala barang, trus baring and aku pitam .. pas aku bangun jak, badan aku panas nya !! leh masak telur dah d dahi nie .haha ~

Dan, syukur sgt2 ada kawan2 aku d bilik , aku dah mmg x tahan , coz badan aku panas sgt, pinggang aku ngilu2 ~ mcm tulang tue bergeser2 ..huhu . akhirnya, kawan2 aku yg baik nie call lah pihak Uitm tuk htr aku g hospital malam2 tue .. 

My dad x dpt ambik coz dia almost accident and my boy lak x dpt ambik jua coz dia x dpt guna kereta tem tue . sad lah jua, coz aku mau dorang yg htr aku g hospital ..well, akhirnya, aku d beri ubat panadol, antibiotic and ubat kumur2 saja .haha ! 

wauu~ sakit nya dramatik, sekali ubatnya adui .. tp, bukan ubat yg bg sembuh, Allah kan? .he .

No comments:

Post a Comment