Monday, July 30, 2012

Bad day ~

Ok .. terlupa pula .
 Masa hari Jumaat yg lalu, sehari pas aku sakit tue, aku suppose dpt MC , but oleh kerna aku g hospital time mlm2, so doktor tue x bagi lah .just, take my medicine . So, as my condition still lemah and x bermaya , jalan pun bergegar2 ,aku x lah g kelas .


Tapi, aku still turun kelas BEL and siapkan asgmnt depan lappy 3 jam ! adui .berdenyut2nya otak tem tue . aku g kelas jua petang tue, hantar asgmnt . Rupa2nya kami ada test FIN and aku x tau pun tem tue . no one told me ? .adui .


But, ada 1 lecturer nie mmg kuang hajak lah . tandas tue bukan tandas bapak dia pun ,and x da pun notis kat sana yg ckp itu tandas khas tuk lecturer jak .so, as my friend masuk tue tandas dulu, aku masuk kemudian, boleh2nya dia slam tue pintu ngan sgt kuat depan aku ?! punya lah aku terkejut tp aku x larat nak react .


kejap jak aku tgk cermin ,then keluar, dia slam lg tue pintu, then dia jerit kat aku , 'hey u! lain kali masuk tandas, tutup balik ! ' OMG ~~ like i care tp aku x larat nak jwab,aku iya kan saja .. bukan setakat itu jak, boleh2nya lecturer FIN kami x bg aku ambik test tue balik~ adui . melepas lah 10% aku tp aku redha jak lah . Ada hikmah nya tue ..


Pas g Unit Kesihatan nak minta surat MC, tue doktor lak xda . wahaa~ what a day .. byk sgt dugaan hari nie and hari sebelumnya . 


pas jak balik, aku naik g hostel , then blurr . .


TAMAT

No comments:

Post a Comment