Wednesday, July 4, 2012

Jumpa sudah watak hero aku ... :P

Nah ..aku jumpa sudah watak hero aku .haha! C Bucuk aku yg aku kenal time kerja di 1b tue .aha! pertemuan kami sgt2 lah simple ,nda lah berbunga-bunga cam yg lain . Kami kenal gitu2 jak, dia pun mana lah pernah tegur aku lama2 tem aku kerja d sana dulu .cuma curi2 pandang,senyum2 kambing, aik,mencuri dan kambing ? .hahaha! .
Mungkin itu yg wat aku tertarik ngan dia .tp ehem,dia yg dulu tertarik ma aku k? haha! Apapun, esok kami genap 1 bulan dah kapel ..insyaAllah, kami serius ngan hubungan kali nie .. semalam dia dah jumpa parent aku pun, n syukur sgt2, parent aku suka dia~~ hoho . (^. .^)v .Sebaik2 hubungan tue,biar lah ibu bapa kami restu kan ? .tem otw g rumah,ada jua tanya law parent x restu aku ngan dia .. dia diam jak, aku lak nangis ..aduhai~ aku x dpt bayangkan law aku x dpt sama2 dia ..aik,aik, cam hindustan lak .haha! coz aku dah nawaitu tem single 1 tahun tue, biarlah lelaki seterusnya adalah yg terakhir tuk aku .. Dia pun dah lama jua solo ..
Banyak jua tue persamaan kami ..dia tue yg suka ikut2 aku~~ aku suka Chelsea ,dia pun suka jua  nun .eleh :p haha! Pandai jelez sua aku skang ...dui~ dia lagi kuat jelez tue ..adui .tp,akan di adjust2 cket tahap nya tue .nanti2 lah aku sambung .. malam nie malam Nisfu Syaaban, dan aku mau guna kelebihan malalm nie tuk minta pd Yang Maha Cinta , moga c Mohd Suhairi lah jodoh aku dunia akhirat .. amin!!!!!!!

Forget about the past , yg penting skang, adalah masa depan antara aku dan c gundut .aha~

No comments:

Post a Comment