Sunday, July 8, 2012

peace yow !




Nah ..ini dia pemilik hati ku .bakal tunang, and InsyaAllah , bakal suami ku . (amin!!) nie tem testing2 baju indie sama dia .curi2 ambik gambar d bilik setting .haha ~ sweet ka kami? .bhurr~ but, ya , kami serasi .


Si boy nie kuat majuk, Si Girl nie nda pandai memujuk .kuat tumbuk dinding . haha! Seriously, aku nak sgt gtau sama boy2 yg aku pernah suka and aku tau yg dorang suka aku, yg aku dah xda perasaan yg dulu . Terutamanya c AR tue .aha .ada sua bha tue GF nya kan , and moga dia jaga lah baik2 GF nya tue . and, study lah bagus2 yg my ex? .ko lah ex paling aku syg DULU . Aha, hensem bha ko tue ,tp masalahnya perangai mu yg cepat muak . 


Sukup2 lah ngan cita ex nie .yg penting, ada lah aku dan dia . Alhamdulillah, kami dah saling jumpa keluarga masing2 , dah gtau ma keluarga masing2 tentang hubungan kami . tem date hari sabtu yg lalu, seh~ , si boy ada cerita2 sal abang dia mau kawin ujung tahun nie . tetiba dia tanya, law pas majlis kawin abang, boleh ka tue trus majlis tunang kita? . >_< adui, trus blurr nie . bukan xmau sygku, tp mau study dulu . alhamdulillah, si boy tue memahami ..


doa ku, moga dia lah jodoh ku . seh~ genap 1 tahun SOLO, aku jumpa dia and doa2 aku termakbul .Alhamdulillah Ya Allah  . aku dah tunaikan janji aku ma ex ku dulu tue .. doakan kebahagian orang lain, agar kita jua didoakan yg baik2 .amin~

No comments:

Post a Comment