Wednesday, December 21, 2011

18 ,,

Alhamdulillah ..9 hari lg aku genap dah 18 tahun ..apa yg specialnya 18 nie? .urm,bagi aku ,18 nie adalah umur dimana kita dah tetapkan pendirian diri kita ..What I really want for my befday is ..of coz cake chocolate .he .And,my bestie,semuanya ada tem aku sambut befday ..family mesti lah ..x pernah dorang x sambut befday aku. aku ingat lg hari jadi aku yg ke-15 .tem tue,kami susah sgt .And my dad belikan 1 tin cola dan roti coklat . and he say 'ini jak dpt belikan ko.' aku dah mula paham kesusahan tem tue .aku rasa bersyukur sgt coz bapa aku tetap nak belikan something tuk befday aku. luv u papa! <3

sebenarnya,dr aku smk lg,aku x pernah sambut befday aku ngan kwn2 tau .haha .insyaallah,tahun nie dpt sambut dgn dorang semua ..cuma,ada 1 kekosongan tem tue .kehadiran jejaka di hati ..seh~ .coz,skang aku mmg xda yg special pun. suka tue ada lah,tp xkan lah dia nak dtg tem befday aku kot .tp law dia dtg,bestnyer ..

Ok,aku nak sgt hadiah tem befday aku ..first,camera canon .coz I really love to take pictures ..2nd, seluar jeans yg aku idam2kan tue ..harga 100 .haha! .3nd, urm,aku harap tem 12/12/12,aku dah pun bertunang ..he ..(>__<)

Kan best law ada insan istimewa di sisi tem befday tue ..mean,c abang ..haha! .but,aku xlah terdesak sgt pun.dpt sambut ngan kwn2 and family pun dah cukup baik tuk aku..Harap,permulaan jd 18 tahun akan jadikan aku insan yg lagi tabah,makin berisi,makin lawa,and orang2 disekeliling aku tetap menyayangi aku,semakin ramai yg syg aku,murah rezeki dan dipertemukan jodoh dgn sebaik2 insan ..insyaAllah ..

<3 ..Mr,Mawas ..awak x sempat nak sambut hari jadi saya yg ke-18 ..pas nie,awak perlu sentiasa berkepit dgn saya law ada apa2 acara k? :)

No comments:

Post a Comment