Friday, December 2, 2011

I like someone :)

ok ..aku rasa,aku dah suka someone yg mmg suka tue .dari mata turun ke hati ..haha .aku nda pasti law dia dah berpunya or apa,tau sal dia pun dr kwn2 dia and fb dia .even dia ada relationship kat fb,but aku assume yg itu cuma gurauan ..well,aku cuba tuk x terbawa2 nie emosi bila nmpak dia .haha .tadi,pas dgr ceramah yg membosankan tue,aku sempat tgk dia ..laaammaa ..tp,xtau lah law dia jua ada tgk aku seperti mana aku tgk dia .awal dtg tadi,ngam2 jumpa dia .berdiri sebelah aku,n dekat lagi tue ..eiii,hepinya ku rasa .kejap jak kami berbual,tapi aku rasa bahagia terAMAT sgt nie ..

aku harap sgt 1 hari nnt,kami leh jd lebih rapat .law btl pun aku mmg xda chance ma dia,biar lah tem tue aku dah ada yg punya .huhu ..dia jak yg melekat di hati nie .dah lah ngan new haircut dia,adui ..leh gila gini tau ..

btw boy,pandangan cinta pertama adalah milik mu ..selamanya .insyaAllah ..i miss his smile so much !! (>__<)

No comments:

Post a Comment