Friday, December 16, 2011

Masih kah aku dihantui dgn bayangannya?

ok ..nie bukan lah sal hantu yg memang menghantui hidup aku. haha! .When I talked or think about boy,sometimes or nearly everytimes,aku akan ingat dia .c A tue.adei~ .why? .coz mmg gitu lah kaum hawa nie di ciptakan..Lupakan dia? .mustahil sgt2 tp itu tak bermakna aku masih sygkan dia.No~~ .dah lama hilang perasaan tu pun.But,bila aku curi2 tgk fb dia,tgk picture dia yg macho tu,tinggi lg,aku rasa mcm ..jelez dgn perempuan yg bakal bersama dgn dia. tp,aku pun kenal dia camna gak .or ,maybe perempun yg paling lama kenal dia kot.As a GF lah.

Kemarin,genap 3 tahun dia ajak aku kapel tuk pertama kali nya..kekadang,aku terfikir gak,napa lah aku terpikirkan dia lg? .haha! .tp aku percaya 1 benda .iaitu,KARMA .law aku ingat sal dia ka,atau tetiba dtg rindu ni kat dia,aku pasti..dia pun rasa gitu gak..Dulu,aku tekad nak setia dgn dia hingga keakhirnya .mean,nak jd wife dia sampai mati lah gitu.Mungkin dia rasa mustahil ,coz dia mungkin x percaya pada aku .Tapi ternyata,dia yg x percaya pada diri dia sendiri .Aku x salahkan dia,apa yg dia buat,pasti ada hikmahnya yg dtg dr Allah ..


Sesungguhnya,hingga ke hari ni,lum ada insan yg mampu gantikan dia lg.Aku ternanti2 siapa yg bakal mengantikan tempatnya yg masih no.1 di hati ni coz aku kekdg x sanggup nak kumpul ketabahan semata2 mengetahui hakikat bahawa aku dan dia dah bertekad tak akan bersama lagi .Hanya Allah yg Maha Mengetahui betapa aku x ingin mencari lelaki lain selain dia sekiranya dia masih bersama aku .Namun,Allah juga Maha Mengetahui .Aku bukan yg terbaik utk nya kot. :)

Aku redha..seh~ .Yg pasti akan dtg jua .Hanya masa yg akan menemukan kami .Pasal boy2 yg aku minat or suka di Uitm tue,rasanya aku dah mula belajar tuk mudah melupakan perasaan dgn dorang .Alhamdulillah,rasanya menjadi lah gitu .he ..


Aku ....nak tidur .penat . -__-

No comments:

Post a Comment