Saturday, December 3, 2011

Kecewa lg .. :(

nah ..kecewa lg tuk yg sekian kalinya ..huhu .first aku sangkakan iin relationship dia tue sekadar2 jak bha .coz mmg byk pun wat gitu kan? .sekali aku tgk profile tue girl,ada pic nya ma dia ..punya lah .huhu ..lama sua ku nda sakit ati tau ..tp nda parah lah coz aku nda jua berapa rapat ma dia .sekadar tegur2 .nak terus suka dia? boleh ha ..admire dr jauh sejja .nda lah ku mau dia tau perasaan ku nie .t makin sakit jiwa ku .huhu ..

jd,selama nie yg dia kirim2 kan salam segala ma aku tue,bukan dia bermaksud jua .aku nda tau lah samada nak percaya yg dia mmg pernah kirim salam ma aku .adei ..lamanya sua aku suka dia nie .aku rasakan niat ku g uitm mcm terlari cket dah dr landasan tau.hem~ ..bukan apa,my mum pernah mimpi pasal lelaki yg namanya sama ngan dia ..ciri2nya pun hampir sama .

tapi,sekadar mimpi..mainan tidur lah katakan. redha jak lah .cewenya tue pun lawa,seniorku lg .huhu .apa lah nasib tahun 2011 nie ..SUCKS !! .huhu ..law d hitung perkara yg BAHAGIA berbanding DERITA,30% n 70% lah ..yg pasti,aku cuba tuk x makin suka dia or sengaja nak tarik perhatiannya lg .huhu ...(T___T)

No comments:

Post a Comment