Monday, December 19, 2011

Beri diri kita peluang ya? :)

Assalamualaikum .. :) .ok,nie sal apa lg nie? .peluang? .urm,law cita sal peluang nie,dah byk sgt kot peluang tue kena bagi,or terlepas lah,or x appreciate kan? .eleh~ ..

Why must write something about <3 jak nie? .adui .well,itu kan hadiah Allah yg tiap insan inginkan.. Beri diri kita peluang .ayuh,kupas2 dulu meaning disebalik tajuk yg aku bg .he..

mungkin c dia baca blog aku kot? .law btl lah dia dang baca, tlg bagi diri kita peluang bleh? .maksudnya, kita cari keserasian itu dgn insan yg lain. Aku tau,kamu jua dah lama lupakan perasaan yg dulunya aku idam2kan . Aku dah nekad tuk bg peluang tuk diri aku,merasa semula cinta itu dari insan lain dgn cara yg btl ..Pasal tunang2 tue,ya ..aku mmg akan bertunang .dgn siapa,bila,itu Allah saja yg tahu.

Mungkin,aku saja yg SS rasa gini,tp aku btl2 harap,tiada apa lg di antara kita. Aku btl2 harap yg aku boleh membenci kamu,tp itu sama saja seperti kamu masih bermakna dlm hidup aku. Sebaik saja kita putus, sejak itu,aku rasa kosong sgt . And pas c Everlast couple ngan org len, lg lah aku nekad tuk ambik MC dr bercintan2 nie.. Alhamdulillah,sepnjang tempoh tue,baru aku sedar,aku dah lama x dgr kesedihan hati aku, dgr suara hati aku sendiri ..Aku sakit beberapa hari, dan x berhenti menangis. :'(

Ya,aku salahkan diri kamu coz wat aku mcm patung yg kejap kamu buang,kejap kamu cari. tp,aku sedar,itu bukan salah kamu,tp salah aku sendiri coz aku pentingkan diri sendiri, n gelojoh sgt ..jd kawan? .boleh,tp bukan dgn kamu .Aku mahu lupa kisah2 antara dulu,tp xkan berdirinya aku yg sekarang law masa lalu x ada. Oleh sbb kamu,aku semakin kuat tuk hadapi cinta yg hanya sementara. :)

Kamu lelaki, kamu lah insan yg akan memimbing kami kaum hawa nie. Aku mahu kamu jd imam tuk keluargaku,tp aku rasa,kamu sendiri sedar perangaimu mcmna kan?.. tolong doakan aku dijodohkan dgn insan yg boleh menjaga aku sebaiknya. dan,tolong lah jd lelaki yg baik seperti mana kamu mahu anak perempuan kamu dilyn oleh lelaki . :)

Sedar x sedar,pasal kamu lg aku cerita kan? .jgn risau,setelah jumpa penganti,aku mungkin hanya cerita pasal dia jak ..insyaAllah,siapa2 di antara kita yg bertemu jodoh dulu,jan lupa jemput k? ..dan ,nak tahu,aku nak jumpa dgn wanita yg kamu pilih jd isterimu dan ucapkan terima kasih coz berjaya miliki cinta yg selama ni aku idamkan.. :)

No comments:

Post a Comment